Strefa marek
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce

EAN:

9788301205058

Data premiery:

2019-04-17

Rok wydania:

2019

Oprawa:

twarda

Format:

235x165 mm

Strony:

198

Cena sugerowana brutto:

64.00zł

Stawka vat:

5%

"W opracowaniu Autorka zaprezentowała problematykę rozwoju konsumpcji żywności w Polsce, a więc ważną i stale aktualną. () Praca może mieć duże walory informacyjne (przeglądowe, statystyczne), merytoryczne i dydaktyczne. Jestem przekonany, że publikacja będzie przydatna osobom podejmującym problematykę konsumpcji, zwłaszcza młodym pracownikom nauki, będzie też cenioną pomocą dydaktyczną w nauczaniu zagadnień z tym związanych na poziomie szkół wyższych i średnich, a także osobom zajmującym się polityką społeczną."

Z recenzji prof. dra hab. Bogdana Klepackiego

"Podjęty przez Autorkę temat charakteryzuje się wysokim stopniem aktualności, przydatnością naukową i praktyczną. () Zawarte w pracy rozważania stanowią inspirację do formułowania nowych tematów badawczych. Na tle wielu ciekawych wątków poruszonych w monograi można w przyszłości kontynuować badania również w odniesieniu do innych obszarów w zakresie rozwoju konsumpcji żywności."

Z recenzji dra hab. Tomasza Zalegi, prof. UW