Strefa marek
Kultura przyszłości. Jak zbudować organizację..

EAN:

9788301239831

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

210x148 mm

Strony:

284

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

Nikt nie wie, co przyniesienie jutro, ale kształtowanie kultury przyszłości pomaga się na nie przygotować.

Świat stoi otworem przed tymi, którzy nie boją się tworzyć innowacji i potrafią przystosowywać się do zaistniałych okoliczności. "Kultura przyszłości" to książka, która podpowiada, jak przedefiniować podstawowe założenia kulturowe, aby osiągnąć większą zwinność, elastyczność i gotowość na to, co przyniesie jutro.

Oto zestaw praktycznych technik i narzędzi, które pozwolą przygotować markę na przyszłość, a zespół do szybkiego reagowania - żeby organizacja jako całość przestała się oglądać za siebie, a wyjrzała ku przyszłości. Autorzy przywołują wypowiedzi praktyków i analizują przypadki dotyczące funkcjonowania organizacji takich jak IBM czy ONZ. Na tej podstawie wyciągają konkretne wnioski dotyczące budowania innowacyjnych firm, które już dziś stawiają na jutro.

Recenzje

"Pogłębione, a przy tym przejrzyste spojrzenie na jakże ważną kwestię kształtowania wizji przyszłości".

- Lucy Kimbell, profesor Central Saint Martins przy University of Arts London

"Wnikliwe spojrzenie i konkretne wskazówki, jak odnieść sukces".

- Nick Foster, futurolog i były dyrektor ds. projektowania, Google X

"Nieodzowny przewodnik po świecie, który przed nami".

- JD D'Cruz, CEO, RSPO i dyrektor ds. strategii i innowacyjności, UN Development Programme

"Rewelacyjny poradnik, który podpowiada, jak uczynić myślenie perspektywiczne integralnym elementem strategii organizacji".

- Jessica Bland, zastępca dyrektora Centre for the Study of Existential Risk, University of Cambridge