21.02.2014.
Dziś zakończyły się zajęcia w ramach szkolenia Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami. Trenerowi bardzo dziękujemy za inspirujące szkolenie a Uczestnikom i Uczestniczkom za aktywny udział!
14.02.2014.
Informujemy, że na Wasze maile został rozesłany harmonogram szkolenia Neuromarketing i neuropsychologia sprzedaży w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych zaplanowanego na marzec. Uwagi i sugestie prosimy zgłaszać najpóźniej do dnia 18 lutego do godziny 12:00.
11.02.2014.
Przypominamy wszystkim osobom biorącym udział w szkoleniu Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami o powtórzeniu materiału z dwóch pierwszych spotkań przed następnymi zajęciami. Na kolejnych spotkaniach kontynuowane będą poruszane wcześniej zagadnienia, dlatego by zapewnić możliwość poszerzania wiedzy, konieczne jest bazowanie na wcześniej omówionym materiale.
03.02.2014.
Przypominamy, że zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem szkoleń zajęcia dla wszystkich grup na temat Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami odbywać się będą od 17 do 21 lutego.
20.01.2014.
Dziś rozpoczęło się szkolenie Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami w ramach Akademii rozwoju kompetencji komunikacyjno-społecznych i organizacyjnych. Zajęcia dla czterech grup szkoleniowych będą się odbywały codziennie w tym tygodniu oraz konturowane będą w lutym.
07.01.2014.
Bardzo prosimy kierowników o potwierdzenie przesłanego mailowo podziału Uczestników i Uczestniczek szkolenia Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami w ramach Akademii rozwoju kompetencji komunikacyjno-społecznych i organizacyjnych na grupy. Przypominamy, że w tym szkoleniu biorą udział wszyscy pracownicy przedsiębiorstw objętych wsparciem w ramach projektu, dlatego by nie zakłócić codziennej pracy księgarń i hurtowni, szczególnie istotne jest właściwe przypisanie osób do poszczególnych grup.
03.01.2014.
Witamy wszystkich Uczestników i Uczestniczki projektu Akademia Kompetentnego Pracownika w Nowym Roku! Do końca projektu zostały do zrealizowania następujące szkolenia: Jak skutecznie utrzymywać relacje z klientami w ramach Akademii rozwoju kompetencji komunikacyjno-społecznych i organizacyjnych, Neuromarketing i neuropsychologia sprzedaży oraz PR i marketing w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych.
31.12.2013.
Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!
20.12.2013.
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt!
17.12.2013.
Uprzejmie przypominamy o mijającym jutro ostatecznym terminie zgłaszania uwag do przesłanej mailowo propozycji harmonogramu szkoleń na styczeń. Sugestie prosimy zgłaszać do Szymona Wąsowicza.
09.12.2013.
Przypominamy, że już 12 grudnia rozpocznie się kolejne szkolenie w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych. Dwie grupy szkoleniowe odbywały będą zajęcia Telefoniczna obsługa klienta.
05.12.2013.
W dniu dzisiejszym zakończył się trwający od sierpnia cykl szkoleniowy Logistyka magazynu dla ostatniej grupy. Wszystkim Uczestnikom i Uczestniczkom dziękujemy za udział w zajęciach i życzymy sukcesów we wdrażaniu nabytej wiedzy w pracy!
27.11.2013.
Kolejne szkolenie w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika zakończone! Dziś odbyły się ostatnie zajęcia ze Sztuki negocjacji w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych. Bardzo dziękujemy Trenerce za inspirujące zajęcia a Uczestnikom i Uczestniczkom za aktywny udział.
19.11.2013.
Dziś odbyły się pierwsze zajęcia w ramach szkolenia Sztuka negocjacji. Kolejne zajęcia dla obu dzisiejszych grup już jutro.
05.11.2013.
Przypominamy, że listopad będzie intensywnym szkoleniowo miesiącem: kontynuowana będzie Logistyka magazynu w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych, rozpoczną się dwa nowe szkolenia, również w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych: PR i marketing (od 14 listopada) oraz Sztuka negocjacji (od 19 listopada).
22.10.2013.
Przypominamy, że najbliższe szkolenie Logistyka magazynu w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych odbędzie się 6 listopada. Jednocześnie przypominamy, że na Wasze adresy mailowe został przesłany zaakceptowany harmonogram szkoleń na listopad.
17.10.2013.
Dziś odbyły się ostatnie październikowe zajęcia w ramach projektu. Szkolenie Logistyka magazynu odbyła dziś grupa III. Na kolejne szkolenia zapraszamy w listopadzie.
01.10.2013.
W imieniu Trenera, który prowadził będzie od listopada szkolenie PR i marketing w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych, bardzo prosimy o zgłaszanie zagadnień, na których chcielibyście się skupić podczas zajęć. Na tej podstawie postaramy się maksymalnie dostosować szkolenie do Waszych oczekiwań.
23.09.2013.
Informujemy, że we wrześniu i październiku trwać będzie szkolenie z Logistyki magazynu dla wszystkich trzech grup. Kolejne tematy szkoleniowe realizowane będą od listopada.
10.09.2013.
Informujemy, że uwagi do przesłanego mailem harmonogramu szkoleń na październik można zgłaszać do dnia 13 września do godziny 12:00.
09.09.2013.
Przypominamy, że najbliższe szkolenie z Logistyki magazynu odbędzie się w czwartek 19 września.
19.08.2013.
Przypominamy o mijającym jutro ostatecznym terminie zgłaszania uwag do przesłanej mailowo propozycji harmonogramu szkoleń na wrzesień.
19.08.2013.
Bardzo prosimy osoby ze wszystkich trzech grup szkoleniowych o powtórzenie materiału z pierwszych zajęć Logistyki magazynu przed następnym dniem szkoleniowym. W imieniu Trenera z góry dziękujemy!
09.08.2013.
Przypominamy, że szkolenia z Logistyki magazynu rozpoczną się 13 sierpnia.
17.07.2013.
Informujemy, że drogą mailową została przesłana do wszystkich Uczestników i Uczestniczek robocza wersja harmonogramu szkolenia Logistyka magazynu. Ewentualne uwagi prosimy kierować do Szymona Wąsowicza najpóźniej do dnia 22 lipca.
08.07.2013.
Informujemy, że w sierpniu rozpocznie się szkolenie Logistyka magazynu w ramach Akademii rozwoju kompetencji zawodowych dla trzech grup szkoleniowych. Bardzo prosimy kierowników magazynu o zgłaszanie sugestii dotyczących godzin realizacji zajęć dla poszczególnych pracowników, aby możliwe było dostosowanie harmonogramu do zmianowej pracy hurtowni.
01.07.2013.
Informujemy, że w związku z sezonem urlopowym w lipcu nie przewidujemy żadnych szkoleń w ramach projektu. Najbliższe zajęcia odbędą się z sierpniu. Tymczasem życzymy wszystkim udanego wypoczynku!
20.06.2013.
Dziś zakończyło się szkolenie Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy. W imieniu Trenera serdecznie dziękujemy za aktywny udział w zajęciach.
11.06.2013.
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi podziału na grupy Uczestników i Uczestniczek szkolenia Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy przypominamy, że informacje na ten temat można uzyskać u kierowników lub u Szymona Wąsowicza.
10.06.2013.
Przypominamy, że najbliższe zajęcia w ramach szkolenia Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy dla grup I i II odbędą się w dniu 17 czerwca.
21.05.2013.
Informujemy, że w czerwcu odbywały się będą zajęcia w ramach szkolenia Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy. Szczegółowe harmonogramy prześlemy do wszystkich Uczestników i Uczestniczek mailem.
13.05.2013.
Dziś odbyły się pierwsze zajęcia w ramach szkolenia Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy dla dwóch grup szkoleniowych. W imieniu Trenera bardzo prosimy o powtórzenie omówionych zagadnień przed następnym spotkaniem.
06.05.2013.
W związku z pojawiającymi się licznymi pytaniami dotyczącymi miejsca realizacji szkolenia Obsługa programów Word, Excel i pokrewnych – podstawy, informujemy, że odbywać się ono będzie tradycyjnie w Instytucie Nafty i Gazu przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie. Sala szkoleniowa na czas realizacji zajęć zostanie wyposażona w komputery.
19.04.2013.
Dziś zakończyliśmy szkolenia w ramach Akademii Rozwoju Kompetencji Zarządzania. Ostatnim zaplanowanym szkoleniem w ramach cyklu dla kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw biorących udział w projekcie było Rozwiązywanie konfliktów w zespole. W imieniu Trenerów bardzo dziękujemy za aktywny udział w zajęciach!
09.04.2013.
Przypominamy, że jutrzejsze szkolenie Rozwiązywanie konfliktów w zespole trwało będzie 8 godzin szkoleniowych.
08.04.2013.
Szkoleniem Handel międzynarodowy rozpoczęliśmy dziś cykl szkoleniowy Akademia rozwoju kompetencji zawodowych. Jednocześnie przypominamy, że w ramach tego szkolenia zajęcia trwają po 8 godzin szkoleniowych dziennie.
27.03.2013.
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy życzymy wszystkim Wesołych Świąt i smacznego jajka!
13.03.2013.
Uprzejmie przypominamy o mijającym jutro ostatecznym terminie zgłaszania uwag do przesłanej mailowo propozycji kwietniowego harmonogramu szkoleń.
04.03.2013.
Wszystkich kierowników i przełożonych pracowników oddelegowanych do udziału w projekcie bardzo prosimy o pilne zgłaszanie sugestii i uwag odnośnie propozycji podziału Uczestniczek i Uczestników na grupy szkoleniowe.
01.03.2013.
Dla Uczestniczek i Uczestników projektu marzec zapowiada się bardzo intensywnie! Zaplanowaliśmy szkolenia zarówno w ramach Akademii Rozwoju Kompetencji Zarządzania (Skuteczne zarządzanie zespołem) dla kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw oraz w ramach Akademii rozwoju kompetencji komunikacyjno-społecznych i organizacyjnych (Metody efektywnego zarządzania czasem pracy i organizacja pracy) dla wszystkich pracowników przedsiębiorstw objętych wsparciem w ramach projektu.
25.02.2013.
Dziś rozpoczęło się pierwsze szkolenie w ramach Akademii rozwoju kompetencji komunikacyjno-społecznych i organizacyjnych – Metody efektywnego zarządzania czasem pracy i organizacja pracy. Uczestnikom i Uczestniczkom dziękujemy za aktywny udział w zajęciach!
18.02.2013.
Przypominamy, że wszystkie szkolenia w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika odbywają się w Instytucie Nafty i Gazu przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie.
30.01.2013.
W lutym rozpoczną się szkolenia dla wszystkich pracowników przedsiębiorstw objętych wsparciem w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika. Pierwszym zaplanowanym szkoleniem są Metody efektywnego zarządzania czasem pracy i organizacja pracy. Sugestie związane z harmonogramem szkoleń prosimy zgłaszać do końca tygodnia.
25.01.2013.
Informujemy, że w lutym kontynuowane będą szkolenia w ramach Akademii Rozwoju Kompetencji Zarządzania. Uczestnicy i Uczestniczki w najbliższym czasie otrzymają harmonogramy zajęć drogą mailową.
14.01.2013.
Uprzejmie przypominamy, że w razie jakichkolwiek sugestii lub uwag związanych z harmonogramami szkoleń w ramach projektu, prosimy o kontakt z Szymonem Wąsowiczem.
07.01.2013.
Przypominamy, że już od jutra (tj. od 08 stycznia) rozpoczynamy szkolenia w ramach Akademii Rozwoju Kompetencji Zarządzania. Szkolenia dla kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw biorących udział w projekcie odbywać się będą w Instytucie Nafty i Gazu przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie (10 minut samochodem z firmy jak również 3 minuty spacerkiem od pętli w Małym Płaszowie)
31.12.2012.
Szczęśliwego Nowego Roku! Samych sukcesów i realizacji planów.
21.12.2012.
Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnej i ciepłej atmosferze życzy Zespół Projektowy. Do zobaczenia na szkoleniach w ramach Akademii Kompetentnego Pracownika w Nowym Roku!
17.12.2012.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i uczestniczkom szkolenia Rozwój kompetencji komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespole za aktywny udział w zajęciach!
10.12.2012.
Przypominamy, że szkolenie wyjazdowe Rozwój kompetencji komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespole odbędzie się w dniach 14-16 grudnia. W sprawie podziału uczestników i uczestniczek szkolenia na grupy prosimy zgłaszać się do Szymona Wąsowicza.
07.12.2012
Informujemy, że Specjalistą do spraw Monitoringu Szkoleń w ramach projektu jest Szymon Wąsowicz. Wszelkie uwagi i sugestie dotyczące harmonogramów szkoleń, ewentualnych nieobecności oraz samych zajęć prosimy zgłaszać bezpośrednio do niego (e-mail: swasowicz@ateneum.net.pl, tel.: 533 554 446).
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego – wybór trenerów/trenerek
06.12.2012
Informujemy, że zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące wyboru trenerów/trenerek prowadzących szkolenia realizowane w ramach projektu „Akademia Kompetentnego Pracownika” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający dokonał wyboru w dniu 06.12.2012 r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego – wybór dostawcy cateringu
30.11.2012
Informujemy, że zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące wyboru dostawcy cateringu dla uczestników i uczestniczek szkoleń w Krakowie w ramach projektu „Akademia Kompetentnego Pracownika”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający dokonał wyboru w dniu 30.11.2012 r.
23.11.2012
Informujemy, że zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące wyboru dostawcy usługi wynajmu sali szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek, trenerów i trenerek w Krakowie w ramach projektu „Akademia Kompetentnego Pracownika”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający dokonał wyboru w dniu 23.11.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE - wybór dostawcy cateringu
13.11.2012
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru dostawcy cateringu dla uczestników i uczestniczek szkoleń w Krakowie w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAPYTANIE OFERTOWE - wybór dostawcy cateringu
Sprostowanie zapisów dotyczących zapytania ofertowego dotyczącego wyboru trenerów/trenerek prowadzących szkolenia realizowane w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika
07.11.2012
W związku z pojawiającymi się pytaniami dotyczącymi zapytania ofertowego dla zamówień o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro netto dotyczącego wyboru trenerów/trenerek prowadzących szkolenia realizowane w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienie:
Oferent musi spełniać kryteria definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” z dnia 14.08.2012, wedle których: personel projektu to osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
Pełna treść sprostowania w pliku do pobrania:
Sprostowanie do zapytania ofertowego "trener/trenerka"
ZAPYTANIE OFERTOWE - wybór sali szkoleniowej
06.11.2012
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru dostawcy usługi wynajmu sali szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek, trenerów i trenerek w Krakowie w ramach projektu Akademia Kompetentnego Pracownika, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ZAPYTANIE OFERTOWE - wybór sali szkoleniowej
Zapytanie ofertowe
25.10.2012
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru trenerów/trenerek prowadzących
szkolenia realizowane w ramach p