Strefa marek
Cyfrowa sfera publiczna. Strategie retoryczne...

EAN:

9788368091540

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

250x176 mm

Strony:

323

Kod dostawcy:

88105B01562KS

Cena sugerowana brutto:

37.80zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Jasność wywodu, przejrzysta struktura, starannie dobrane przykłady oraz bogata bibliografia czynią tę książkę znakomitym narzędziem dydaktycznym do zajęć z zakresu retoryki, analizy dyskursu, komunikacji politycznej czy medioznawstwa. Łącząc precyzję analityczną z wrażliwością etyczną, nie tylko dostarcza wiedzy, lecz także uczy czytelników myślenia retorycznego: dostrzegania mechanizmów perswazji, konstruowania sensu i narracji. W dobie rosnącej polaryzacji i kryzysu demokracji książka ta pokazuje, że retoryka może być zarówno narzędziem opisu, jak i remedium sposobem rozumienia, interpretowania i porządkowania chaotycznego świata komunikacji internetowej.

dr hab. Maria Załęska, prof. UW

Po pierwsze, to najnowsza na polskim rynku retoryczno-komunikologiczna publikacja, z której skorzystają badacze polskiej przestrzeni publicznej (nie tylko cyfrowej), ponieważ poza wieloma cennymi informacjami uzupełnia oraz wskazuje pola i perspektywy innych badań. Po drugie, ze względu na jasność i logikę wywodu to znakomity podręcznik dla studentów kierunków humanistycznych i społecznych, zwłaszcza filologicznych, medioznawczych, socjologicznych i politycznych.

prof. dr hab. Paweł Nowak (UMCS)