 
        
    EAN:
9788322799192
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Strony:
330
Cena sugerowana brutto:
50.40zł
Stawka vat:
5%
Zmieniający się paradygmat relacji nadawca odbiorca użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i jak zauważa Bogusław Skowronek stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. []
Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca odbiorca użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. [] książka [] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca odbiorca użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.
Z recenzji
dr. hab. Marka Palczewskieg