 
        
    EAN:
9788301179663
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Format:
235x165 mm
Strony:
296
Cena sugerowana brutto:
84.00zł
Stawka vat:
5%
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D.
W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna.
Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby "przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy.
Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D.
Dowiesz się:
Powinieneś znać:
podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows