Strefa marek
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży w.2

EAN:

9788383223155

Autor:

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

140x208 mm

Strony:

464

Cena sugerowana brutto:

59.90zł

Stawka vat:

5%

Promocja

"Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży."
"Small Business News"
Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia.
Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.
Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:
sposoby osiągania sukcesu sprzedażowego,
sztuka prowadzenia rozmów i zadawania właściwych pytań,
wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów,
prowadzenie prezentacji i pokonywanie zastrzeżeń klientów,
techniki finalizacji sprzedaży i sposób ich dobierania.
Już wkrótce staniesz się mistrzem sprzedaży!
Tom Hopkins jest znanym na całym świecie ekspertem strategii sprzedaży, a jego wiedza przyczyniła się do sukcesu wielu firm z najróżniejszych branż. Hopkins zajął się sprzedażą nieruchomości w wieku 19 lat. Początki nie były łatwe, lecz dzięki determinacji i rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w ciągu siedmiu lat stał się gwiazdą handlu nieruchomościami w USA. Od 1976 roku dzieli się z innymi swoją wiedzą za pośrednictwem książek, płyt i filmów. Często wykłada podczas publicznych seminariów, które odbywają się regularnie w wielu miastach USA i Kanady.