 
        
    EAN:
9788365418616
Autor:
Wydawnictwo:
Klasa:
7+
Rok wydania:
2021
Oprawa:
pudełko
Format:
335x246 mm
Cena sugerowana brutto:
2890.00zł
Stawka vat:
23%
Pakiet pomaga wychowawcom oraz wspierającym ich specjalistom radzić sobie z problemami uczniów w wieku 7-10 lat przejawiającymi ryzyko dysleksji lub dyskalkulii. Karty pracy i pomoce dydaktyczne zostały opracowane w taki sposób, żeby mogły być zastosowane w całej klasie z korzyścią dla wszystkich uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnych predyspozycji i możliwości, ale mogą być też stosowane na grupowych lub indywidualnych zajęciach wyrównawczych i kompensacyjno-rewalidacyjnych.
Zupełną NOWOŚCIĄ są pomoce dydaktyczne do pracy z uczniami w klasie lub na zajęciach dodatkowych. Pomoce to gry służące m.in. do rozwijania:
analizy i syntezy wzrokowej,
analizy i syntezy słuchowej,
pamięci i orientacji w przestrzeni,
porównywania długości i wielkości,
myślenia operacyjnego,
umiejętności językowych,
motoryki oraz koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
koncentracji i umiejętności społecznych,
grafomotoryki.
Pakiet zawiera:
poradnik metodyczny,
279 ćwiczeń multimedialnych,
229 kart pracy do drukowania i kopiowania,
  	grę Figu-miku - pomoc i urozmaicenie zajęć zarówno  	indywidualnych jak i grupowych z dziećmi od 5 do 11 lat.	Szczególnie przydaje   się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka	dysleksji ze specyficznymi problemami w   nauce. Gra rozwija analizę	 i syntezę wzrokową i słuchową, orientację   przestrzenną (także	w obrębie własnego ciała). Podczas gry uczniowie nabywają  	 umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności,	refleksyjnego   spojrzenia na własną pracę. Gra pozwala usprawnić	 grafomotorykę i koordynację   wzrokowo-słuchowo-ruchową a dzięki	zaangażowaniu w proces twórczy dzieci   wzbogacają umiejętności	społeczne, językowe, myślenie operacyjne, pamięć i   koncentrację	 uwagi. Dzięki wielu możliwym wariantom każdy z graczy znajdzie  	coś, w czym jest dobry, a odniesione sukcesy pozwolą stać się	 bardziej   pewnymi siebie. W dołączonej instrukcji zamieszczono	kilkanaście przykładowych   wariantów gry, ale kolorowe figury	można wykorzystać także do stworzenia   własnych wariacji - w	zależności od potrzeb i możliwości uczniów.
 Gra   składa	się z 72 kartonowych kolorowych elementów, 4 kart dla nauczyciela	i 5   kart pracy dla uczniów oraz  dwóch instrukcji	obrazkowych.
grę wielkoformatową Pajacyk (do zabawy na dywanie) - pomoc do zajęć grupowych z dziećmi w wieku od 3 do 12 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Pajacyk pomaga w usprawnianiu motoryki i koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, a nauka poprzez ruch i zabawę służy nie tylko kinestetykom. Grę można też stosować jako ćwiczenie śródlekcyjne. Rozładowuje emocje, nadaje się również jako wypełnienie wolnego czasu uczniów, którzy szybciej od innych skończyli wykonywanie zadań w ławkach. Podczas gry dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową, ćwiczą orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała), nabywają też umiejętność planowania. Z kolei nauczanie i zabawy na konkretach pozwalają uczniom łatwiej przyswoić umiejętności matematyczne, polonistyczne i muzyczne. Do Pajacyka dołączono instrukcję, w której zawarto kilkanaście różnych pomysłów na to, jak tę wielkoformatową grę można wykorzystać w pracy z uczniami.