Strefa marek
Literatura i media. Po 1989 roku

EAN:

9788374591188

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2010

Oprawa:

twarda

Format:

208x130 mm

Strony:

300

Cena sugerowana brutto:

32.50zł

Stawka vat:

5%

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe.
Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.