Strefa marek
Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

EAN:

9788301198015

Data premiery:

2018-05-15

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Format:

16,5x23,5 cm

Strony:

256

Cena sugerowana brutto:

74.00zł

Stawka vat:

5%

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci.
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.