Strefa marek
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

EAN:

9788320821031

Wydawnictwo:

PWE

Rok wydania:

2014

Oprawa:

broszurowa

Format:

16,2x23,7 cm

Strony:

260

Cena sugerowana brutto:

64.90zł

Stawka vat:

5%

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: o istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, o formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, o motywy umiędzynarodowienia działalności firm, o teorie firmy międzynarodowej, o strategie i struktury firm międzynarodowych, o zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) o zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.