Strefa marek
Celuję w C2. Zbiór zadań do egzaminu certyfik.

EAN:

9788324240807

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-04-24

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

205x302 mm

Strony:

192

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Wszyscy, którzy chcą sprawdzić znajomość języka i kultury polskiej lub zdać egzamin certyfikatowy na najwyższym poziomie zaawansowania, bez wątpienia powinni zapoznać się z wyjątkowym zbiorem zadań Celuję w C2. Publikacja wyczerpująco opisuje i prezentuje różne typy zadań testowych, z którymi można spotkać się na egzaminie. Co najważniejsze są wspaniałym sposobem na powtórzenie, utrwalenie bądź skontrolowanie posiadanych umiejętności językowych (do zbioru zadań został dołączony klucz). Ale to nie wszystko. Śmiało można stwierdzić, że Celuję w C2 to zarazem zbiór zadań i doskonały poradnik! Osoby przygotowujące się do zdawania państwowego egzaminu certyfikatowego znajdą w tej publikacji bardzo istotne informacje i wskazówki dotyczące samego egzaminu. Kto zastosuje się do czasu rozwiązywania zadań i zasad punktacji, poczuje się niemalże jak na egzaminie. I o to właśnie chodziło autorkom! By pracujący z tą książką osiągnęli zamierzony cel - zgodnie z regułą: kto dobrze celuje, ten dobrze trafia! Publikacja Celuję w C2 jest przeznaczona dla osób przygotowujących się do zdawania egzaminu certyfikatowego z języka polskiego jako obcego na poziomie zaawansowanym C2. Może ona także stanowić zbiór materiałów pomocnych dla nauczycieli i studentów języka polskiego jako obcego w kształceniu językowym. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza część publikacji to ćwiczenia powtórzeniowe z poszczególnych sprawności językowych testowanych podczas egzaminu. Drugą część stanowią przykładowy test pisemny oraz zestawy do egzaminu ustnego. Pozwalają one na zweryfikowanie swoich umiejętności i ustalenie poziomu zaawansowania językowego. Prezentowany zbiór: pozwala na zapoznanie się z typami zadań egzaminacyjnych przewidzianych dla poziomu C2; umożliwia przyswojenie technik wykonywania poszczególnych typów zadań; uczy zarządzania czasem podczas egzaminu, a także pozwala na opanowanie strategii egzaminacyjnych; uzmysławia braki w zakresie poszczególnych sprawności.