Strefa marek
Kulinaria w polskim prawie wł. intelektualnej

EAN:

9788382862799

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

twarda

Format:

153x213 mm

Strony:

324

Cena sugerowana brutto:

129.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.

W opracowaniu autor omawia w szczególności:
- oznaczenia jakościowe kulinariów;
- wynalazki kulinarne;
- znaki towarowe w obszarze kulinariów;
- możliwość ochrony kulinariów jako tajemnicy na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i kodeksu pracy.

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla prawników praktyków: sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, jak i pracowników naukowych, którzy zajmują się prawem własności intelektualnej, a także przedsiębiorców (w tym restauratorów, producentów wyrobów spożywczych), pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych, którzy chcą zrozumieć niełatwe zagadnienia z tej dziedziny prawa.